vaknade av tystnaden

Min dag blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Gick upp vid 12, slängde på mig mjukisbyxor och luvtröjan och gick ner till Thaithai, kom hem och åt sen somnade jag på soffan och vaknade 3 timmar senare. Har inte gjort någor mer idag, har kännt att jag inte riktigt har behövt det.
 
Gårdagen bjöd på jobb och utgång. Supertaggade kom jag, Mela och Anna till Rasmus där Goffe och han väntade, lite senare ramlade även Martin in och festen var igång. Det var som vanligt en riktigt lyckad förfest och runt 12 kilade vi tjejer ner mot Hamnplan. Där var det rätt bra drag och kvällen var lyckad men inte slut. Jag var hemma vid halv halv 4 eller halv 5 det beror lite på om klockan hade ställts om eller inte. Sjukt osäker och ganska ointressant. Jag duchade asvarmt i en halvtimme innan jag kröp ner i sängen och somnade gott.
 
Just nu tittar jag på Hellenius hörna och snart börjar Beck! Imorgon väntar jobb och på kvällen har jag ingenting planerat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback