Sanningen ljuger aldrig

Dagarna rullar på i ett sjukt högt tempo, jag hinner inte ens tänka "faaan de är måndag.." innan jag kan tänka "yes, fredag!" Och nu är fredagen slut.. Men de är härligt för har man hela tiden saker att göra så rullar allt på och rullar allt på så tänker man inte så mycket. Klockan är egentligen alldeles för mycket, jag börjar jobba kvart i tio imorgon. Men jag kan bara inte somna!
Idag såg jag Endre spöa Linköping och Anna Jakobsson gjorde 10 mål. Inte så spännande match faktiskt. Kvällen har jag tillbringat hos Jennifer med chips, vindruvor och cola. Imorgon ska hon till fastlandet och spela och de är tråkigt för då kan hon inte hänga med ut.. Efter jobbet ska jag träffa Anna, vi ska se IBK sen ska vi göra oss i ordning. Som ni förstår så bjuder kvällen på utgång och jag längtar såhääär mycket!

Godnatt amigos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback