give your heart

Min helg har varit grym!
Fredagen tillbringade jag med Jennifer, vi tittade på IBK, matchen var spännande, iallafall i sista perioden. IBK vann iallafall, brabra. Efter matchen åkte vi till Maxi och köpte godis, senare hamnade vi i mitt rum med musik och även popcorn.
I lgår jobbade jag till 4, sen skyndade jag hem, slängde mig i duschen, packade mina saker och cyklade hem till Jennifer, vi gjorde oss i ordning innan Erik kom och hämtade oss, vi skulle till Tofta för att fira Camilla som fyllt 18 år. Förfesten var jätterolig med trevliga människor, runt halv tolv åkte vi in till Hamnplan och kvällen fortsatte lika bra. Som vanligt blev det Mc donald´s efter stängning och sen tog vi taxi hem.
Idag har jag varit med mamma i Hembutiken eller vad de nu hette. Det var typ himlen! Fanns hur mycket fina inredningsgrejer som helst men de blev bara lite shopping. Var förbi Jennifer förut och hämtade mina grejer, vi pratade även om gårdagen, haha.
Som sagt, en grymt bra helg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback