mitt 2011

JANUARI Hände väl inget speciellt denna månad, jobbiga veckor i skolan och en hel del gym. Var även på fastlandet några dagar. FEBRUARI Min tredje (och förhoppningsvis sista) knäoperation gjordes på Sophia hemmet. Året fortsatte med rehabträning och en hel del plugg. MARS Var i Stockholm med mamma, Jonna och Caja. Vi shoppade och tittade på Romeo och Julia, helt galet bra var den och jag skulle kunnat se den flera gånger. Vi såg även på Leva Livet. Sommarjobb på Lickerskrogen fixades och jag kämpade på med matte B.. APRIL Pluggade teori och körde massa bil. Umgicks även mycket med tjejerna i klassen. Jag köpte en balkänning och vädret var så fint så brännan kom tidigt. MAJ Jag fyllde 18 och firades av fina människor, var på krogen och tog körkort! Jag fick tillbaka min jävla astma. JUNI Fick äntligen sommarlov. Vi flyttade ut till Lickers och jag började jobba. Spenderade även en vecka med söta barn på fotbollskolan. Var med Qim och invigde Rosengården. 92-orna tog studenten och Tom och pappa fyllde år. JULI Jobbade 6 dagar i veckan. Trivdes kanonbra och fick många nya vänner. Var hos en tandläkare som var sämst och nu har jag bytt. Var på krogen några gånger och tränade mycket löpning. AUGUSTI Var på Takida med Tom och hans jobbkollegor. Familjen Jonsson kom till Gotland. Liv fyllde 15 och alla lediga stunder spenderades med henne. Issa fyllde 18. Och skolan började igen.. SEPTEMBER Jag och Tom fastnade än en gång i One Tree Hill. Vi åkte till Vitryssland med klassen. Camillas födelsedag firades och det blev en av de bästa utgångerna nånsin. Jag jobbade extra på Donners. Var på Crepériet med mina kusiner. OKTOBER Jag var hos Issa och vi red ut. Jag och Tom var i Stockholm och shoppade. Tränade även mycket innebandy. Jag fick jobb på Team Sportia. NOVEMBER Jag och Tom hade 2 år tillsammans! Caja hade 50 års fest. Hade nationella i Svenska. DECEMBER Fick min iphone, jobbade, hade noll plugg, firade jul i Lickers med min familj, firade nyår med Tom, Jesper och Elsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback