Jag behöver en käpp för du gör mig knäsvag

Jag hatar när hemtelefonen ringer och ringer. Man är sådär jättetrött och orkar inte vakna ur sina drömmar. Men sen tar man steget och går för att svara och precis när man säger: Hallå? Så har den i andra änden lagt på.
Som ni kanske förstår så vaknade jag alltså tidigare än planerat och nu kan jag inte somna om, grattis till mig!
Vid halv elva ska jag och Jennifer ses för att äta frukost, mysigt och kul att träffa henne.

Jag har träningsvärk idag. Inte så himla jättekul fast ändå rätt så skönt.

Jag kom på att jag aldrig berättade klokt om min nyårsafton. Jag, Tom, Elsa och Jesper var på Hamnplan klockan 7 och åt trerätters. Riktigt gott och trevligt! Vid tio var vi hemma hos mig där vi spelade spel tills kvart i tolv då vi bestämde oss för att se raketer. Vi gick ner till hamnen och tittade på raketerna och på alla sjukt fulla människor. Vi stod på listan in till HP men de kändes inte ens lite lockande att trängas med alla där inne så vi gick till Öster sen åkte vi hem. Så vid halv två låg vi i sängen och väntade på att hockeyn skulle börja. Jag somnade dock ganska fort. Kvällen var iallafall jättelyckad!

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback