Svar till "Judas"

"Judas": Låten var en våldtäkt (förlåt jag menar överraskningssex) på musikhistoria och mina öron. Vad menar du med "Jag har inget mer att skriva så jag lägger in en låt."? Du har inget över huvudtaget att skriva om livet, försök att skaffa lite självinsikt och visdom och när du väl fått det kommer du skämmas över att du skrivit en blogg som inte tillförde något till mänskligheten eller till dig själv. Här är ett musiktips på vägen, lyssna och begrunda http://open.spotify.com/track/77NNZQSqzLNqh2A9JhLRkg. Detta är konstruktiv kritik från helvetet och snälla lyssna, bearbeta dina problem för dig själv från och med nu.


Svar: Okej, vad tråkigt att du tycker så, men det är ingen som tvingar dig till att läsa min blogg. Vilken tur att det är jag som lever mitt liv och inte du eftersom det nu är så "ointressant och inte tillför något till mänskligheten" Ditt liv är ju säkert så mycket roligare eftersom du roar dig med att hacka på folk. Det finns många som bloggar så du hittar nog säkert någon blogg som passar dig skall du se, ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Virginia

Go Ronja! Du är den bästaste Ronja som finns och din blogg äger! Bara en avundsjuk jävel :P Hur mår du efter operationen gumman? Puss söt

2010-02-03 @ 18:54:33
URL: http://viggin.blogg.se/
Postat av: sara

Jag säger detsamma! Sjuka människa. & din blogg är asbra :) hoppas du och ditt knäe mår bra! PUSS

2010-02-03 @ 19:08:32
Postat av: Mina

men Herregud :O men så himla FAAAIL av honom nu! hahahha, bra ronja! :)

pöss

2010-02-04 @ 17:59:39
URL: http://miinas.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback