Hej, jag är kär i Tom Nilsson!

Ojoj, om jag skulle skriva om gårdagen så blir det ett låååångt inlägg, men jag skall fatta mig kort!

Olivia och Camilla stod utanför min dörr och sjöng "ÅH ROOONJA KOM UT IKVÄLL, TA PÅ DIG JACKAN.."
Hela vägen hem till BP sjöng vi massor, allt från "Eye to eye" till "Aldrig skall jag sluta älska dig" 
Och ja, vi var taggade!
När vi kom närmare lägenheten hördes musik och på ballkongen stod Emil och Hampus och dansade.

Stämningen var på topp och förfesten var kanon med massa söta pojkar och brudarna! Jag och ALex hittade en skitrolig grej i trappan och jag skrattar fortfarande varje gång jag tänker på det!
Runt tio kände jag och Olivia att det var dags att ta sig ner till Hamnplan. Sagt och gjort, vi tog oss ner och träffade Mina och några på vägen. (Det finns nog inget som är roligare än att festa med Olivia Ruthström)
På Hamnplan var det jättemycket folk Sävefesten blev riktigt lyckad!

Idag hade vi matteprov och jag tror faktiskt att det gick bra, det kändes iallafall som det!
Efter skolan var jag hos tandläkaren och sen cyklade jag hem till Tom.
Vi har kollat på fotboll och nu är han på middag.
Snart kommer han tillbaka och vad vi skall göra ikväll vet jag inte riktigt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Mina

HUR GICK DET PÅ PROVET? :D

2010-04-03 @ 02:07:42
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback