Jag vill att du ska veta

Jag har inte bloggat klokt sen i torsdags och jag orkar inte skriva om allt som hänt heller.

Men mitt lov har iallafall varit hur bra som helst. Mest har jag umgåtts med Jennifer, innebandylaget och några hockeypojkar. Med Jennifer har det varit fullt ös hela tiden, igår cyklade vi ner till almedalen och gungande i regnet. Många långa pratstunder har det blivit och jag är så glad att vi börjat umgåtts så mycket igen!
Idag vaknade jag och Jennifer när mobilerna ringde, som tur var hade Issa skickat sms och påminnde oss om att det nu var vintertid, då sov vi en halvtimme till. Sen taggade vi till match, eller Jennifer taggade till att spela och jag till att titta på.
Daniel, Joel och några kom och kollade så jag slapp sitta ensam. Efter matchen cyklade jag och issa hem till henne, hon duschade och sen mötte vi upp Jennifer vid Donken. Där satt vi länge och pratade. Issa skulle hem och jag och Jennifer hamnade på mitt rum. Jag duchade och sen fixade vi massa grejer innan vi cyklade till Säve för att möta Olivia och Issa. Påvägen dit skällde en hund på oss så vi höll på att cykla omkull och han som ägde hunden asgarvade åt oss. Skit kul.

Vi cyklade och köpte godis och sen cyklade vi till IBC där Nykvarns gymnasie mötte Klinte. Klinte förlorade med 13-1 tillslut. Matchen var skittråkig men med härligt folk så blir allt kul!

Nu ska jag sova, imorrn börjar skolan och det suger.
GODNATT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback