now and forever

Jag hatar måndagar, det är så långt ifrån helgen som man bara kan komma och vi har spanska, jag ogillar spanska som fan!
 
Min vecka kommer se ut typ såhär:

Måndag: Skola, stan, plugg, modellgrej och träning
Tisdag: Skola (Historiaprov) möte, gym
Onsdag: Skola (Kemiprov) teori med ibg, gym
Torsdag: Skola, och Julle fyller 16!
Fredag: Skola, gym och sen HÖSTLOV!

Idag har jag varit på stan med Denise och Lisa, jag skulle köpa mjukisbyxor men dom fanns inte på Intersport i stan så jag fick cykla ut till Kvarnen i motvind och duggregn. Och självklart så fanns dom inte där heller, suck!
Då tänkte jag istället åka hem till min farmor en liten stund, men hon var inte hemma så jag satte mig i hennes trappuppgång och bara satt. När jag såg att dom tagit bort farfars namn på dörren blev allt jättejobbigt och jag satt kvar i en halvtimme till..

Ikväll ska jag vara modell för Idas jobb, Mary Kay produkterna. Det blir nog kul!

Nu ska jag plugga och dricka te med massa honung, bye

Kommentarer
Postat av: Liiv

aj stakare! <3

2009-10-12 @ 17:17:45
URL: http://liiiiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback