GRATTIS SÖTNOS!

 
 

Du är grrrrrym tjejen, 11 år med dig!
Jag kommer ihåg första gången jag var hemma hos dig och jag fick en stöt av elstängslet så jag började gråta, du sprang runt helt panikslagen och skrek att jag fått en töt, haha du kunde inte prata klokt så du sa töt och inte stöt! Då började jag skratta istället och din mamma fattade inte vad vi höll på med. Och när vi fastnade uppe på din garderob och ingen var hemma så vi fick sitta där jättelänge. Eller alla gånger jag ärligt skrattat så jag kissat på mig för att vi gjort något helgalet.
P U S S


Kommentarer
Postat av: Mina

Naw! tack gumman så jättejättemycket! och gud så mycket minnen vi har, haha garderoben in my heart! haha, och när jag lurade dej på "peter please answer", jag tror jag aldrig har skrattat så mycket i hela mitt liv! Hahahahah :D

jag saknar dej och vi måste träffas och fika nån dag snart!<333

2009-11-17 @ 18:05:55
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback