and

Jag tänkte blogga lite snabbt medan Denise, Michelle och Jonna äter kvällsmat..
Igår åkte jag in med storebror till stan vid fem, han släppte av mig vid Carro som hade födelsedagsfika.
Vi satt länge och pratade och tillslut kom Sofia. Då var det dags att spela Barngeni med Carros kusin.. Hon vann, hon är liten, hon är bara sex år och ja, hon vann faktiskt.
Vi väntade länge på att de skulle sluta regna men regnet gav sig aldrig så vi gick ut ändå. Vi hamnade på Mc´donalds där jag träffade på Camilla, Ida och Olivia. Trevligt trevligt!
När vi kom hem igen drack jag och Carro te och åt godis under tiden som vi väntade på att Rasmus och Goffe skulle komma och hämta mig. Vi var hemma runt tre och jag var så trött så jag somnade på en gång.
Imorse ringde Denise mig klockan tio:

-Rooonie, ska vi schteeeka idag eller?!?
-Eh, va ja.. Vadå är de fint väder..?
-Jajaja det är sol och om man ligger i lä är det fett varmt.
-Hehe aaha okej, joo.
-Men jag tänkte att de var bra att ringa o väcka dig så du kan ta tjugo över elva bussen ut till Lickers!


Sagt och gjort, jag tog den bussen och hamnade tillslut i stekande sol tillsammans med Jonna och Denise. När vi var brända och uttråkade tog vi oss ner till poolen och badade länge!
Nu ska jag hem och byta kläder sen ska vi åka upp till Cafét och baka, ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback