shine on

Nu känns det som att allting börjar ordna sig igen.

Nu sitter jag hemma vid Sofias dator och skriver lite, hon pratar i telefon och det låter som att det är goda nyheter pågång!
Min morgon började med att det ringde på dörren och utanför stod sopgubben och ville prata med mamma, men hon hade redan cyklat hemifrån så han bad mig hälsa något om att vi skulle byta soptunna.. Ehm? Sen hade jag brottom iväg för jag skulle möta Lina och Sofia, jag hann inte ens komma ut på gatan innan jag vurpade med cykeln.. Det blev blött, kallt och det gjorde ont. Medans jag ligger på gatan och börjar fundera på vad som igentligen hände så hör jag hur någon ropar: Nejmen hoppsan, hur gick detdär då? Det var sopgubben igen.. Jag var tvungen att byta kläder så jag kom ungefär en halvtimme försent. Skoldagen var till en början väldigt seg, men sen kopplade vi in ipoden i högtalarna och lyssnade på peppmusik i klassrummet och då kom klassen igång! Vi tog kort, målade, dansade och gjorde precis allting utom det vi skulle göra.
Nu ska jag och Sofia försöka oss på att göra köttfärssås, sen ska jag spela träningsmatch och Sofia ska träna badminton.
Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback