när det är försent så är det verkligen jätte försent

Idag jobbade jag ensam i caféet, det gick bra tills allt gick och sket sig så jag var tvungen att åka till stan tidigare än planerat. Väl på sjukhuset kom tårarna och du vet att jag älskar dig!

Runt fyra kom Michelle hem till mig, vi fastnade framför spegeln i en halvtimme innan det var dags att cykla till Södervärn för en timmes innebandytittande. Vi träffade massa skönt folk och tiden gick fort. Matchen slutade 6-6!
Efter matchen cyklade jag och Michelle till Atterdags där vi tvärvände i dörren, vi ville hellre handla på Maxi kände vi, så vi cyklade dit i regnet.
Vi bestämmde oss istället för att köpa Tortelini och cyklade sedan hem, väl hemma brast jag ut i asgarv och Michelle undrade vad det var för fel på mig.. Jag hade glömt att vi har en ny spis som vi inte kopplat in ännu. Så vi fick inga jävla tortelini, istället skjutsade Goffe oss till Los Panchos där vi hämtade våran kebabpizza! När vi kom hem och ätit upp ville vi ha godis, den här gången fick Rasmus skjutsa oss, haha!
Nu sitter vi i mitt exstremt stökiga rum i min säng med varsien godispåse och bra musik. Resten av kvällen kommer nog se likadan ut, me like!

imorgon ska vi kolla på innebandy klockan tolv. Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback