I've played all my cards

Det blev inge Amalia och det blev inge Carro. Jag kände mig hänging och trött, istället åkte jag med till Lammet och kollade på Rasses och Goffes nya Ungkarlslya som Denise så fint skulle kallat de! Jag hjälpte faktiskt till att städa också. Sen gick jag och mamma till Hemmakväll för att hyra film, men filmen jag ville se var uthyrd så det vart ingen. Nu är jag trött och ska sova. Jag har ont i mitt knä idag! Godnattttt

Rasmus och Goffe är så jävla kaxiga, dom vet inte vad som väntar. Våran hämd är ultimat!

Kommentarer
Postat av: Liv

nej inte knät :( ! Krya på dej med knä ontandet <3

2009-08-31 @ 06:59:32
Postat av: Denise

MOHAHAHHAHA! Dom är så ägda! Fan va jag längtar!!

2009-08-31 @ 19:54:25
URL: http://denisegotvik.blogg.se/
Postat av: Goffe

Ni är chanslösa som vanligt!

2009-09-02 @ 12:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback