händerna upp i luften

Ligger nerbäddad i sängen, rummet är fyllt med ljus och ur högtalarna strömmar musik som försöker få mig på gladare tankar. Skulle vilja sova men vid åtta ska jag iväg på innebandyträning och jag orkar inte vara mer seg än jag redan är..
 
Idag har jag varit ledig.
Vaknade i Lickershamn, jag var där med mina kusiner igår. Hur bra som helst, jag älskar verkligen Lickers. När jag kom till stan igen så kom Issa hit. Vi har suttit på mitt rum, lyssnat på musik och pratat om allting. Vi köpte även thaimat. (Ja, jag älskar thaimat och äter de typ jämt.) När vi var påväg hem därifrån träffade vi Camilla och Klara. Snart sticker hon till Thailand och sen vidare till Sälen fram till april. SUG!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback