evig tid

Jag är så dålig på att skiva bara för att jag försöker blogga från m
 
obilen men appen är SÄMST och det funkar aldrig så då blir det heller inte av att jag sätter mig och skriver om allting på datorn.. Men idag skriver jag från datorn och då kan jag passa på att lägga in lite bilder också.
 
Jag har hunnit med en massa under de dagarna jag inte bloggat. Jag kan inte säga att livet är på topp men de rullar på.. Jag jobbade hela vecka, på fredagskvällen mötte jag upp Anna och Emma och vi körde lite förfest innan vi drog oss ner till Wisby Strand på Absolute Greyhound. Det var en skitrolig fest, och framförallt annorlunda. På lördagen tittade jag på innebandy, Östergarn-Hemse och de blev vinst för Östergarn. På kvällen lagade vi mat med familjen, oxfilé och potatisgratäng, så stört gott! Vi var även nere på kyrkogården och tände ljus, mysigt. Efter det åkte jag hem till Jennifer och där väntade lite festsugna människor. Vi drog oss ner till Hamnplan där Björn Rosenström (?) spelade, jag är inget fan av honom men uppe på dansgolvet hade jag och Issa dancebattle med några sköna killar, de helade slutade med att en av killarna slog huvudet i golvet och vi vek oss av skratt. Jag tror vi vann!
På söndagen sov jag till ett och sen gjorde jag absolut ingenting fram till vi hade samling. Halv fem börjde matchen mot Klinte, vi förlorade men inga ledsna miner för det. Dom tränar stenhårt 4 gånger i veckan + att dom spelar fastlandsserie, vi tränar en timme i veckan och matchen slutade 5-3 till dom. Så dom borde faktiskt vara missnöjda, men men.
 
Idag har jag varit med Issa, vi handlade mat sen låg vi i soffan hela dagen. Riktigt skön dag och välbehövlig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback