Isen var tjock

Klockan är elva och jag är sjukt trött.. Vi tränade till halv tio idag och vi var typ 8 stycken, ganska dåligt då vi andra tar oss dit och tränar sent. Men men, varje gång man inte tränar, tränar någon annan för att bli bättre och det var precis det vi gjorde idag. Träningen var rolig!

Dagens skoldag var meningslös, den kallades för "Framtidsdagen" och innehöll massa info om högskolor. Jag gick hem efter halva dagen. Då satte jag mig i solen i någon timme innan Camilla kom hit. Vi satt och pratade länge om allt möjligt och det var så kul att träffa henne igen!!

Jag fick nyss reda på att vår första lektion är inställt imorgon, så synd. Detta betyder att jag börjar 12 och har sovmorgon, mmmm godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback