glugg

nu måste jag få skriva av mig lite.
jag en har glugg, ingen människa kan ha missat det. eller jag har inte en glugg, jag har mellanrum mellan alla mina tänder i överkäken. jag tycker själv att detta ger mig ett barnsligt leende. som liten sa tandläkaren att det inte går att göra någonting åt den så jag tänkte inte mer på det. men nu som äldre har jag börjat störa mig på det. då var jag hos en tandläkare på lasarettet och han sa att man kan ha tandställning men att det troligtvis blir massa krångel då jag egentligen har ett bra bett. sen berättade han att man kan sätta på som "lösnaglar" på tänderna så dom blir bredare. (problemet var tydligen att mina tänder är en storlek mindre än andras) så just nu har jag beslutsångest som bara den. inom två veckor skall jag ha bestämt mig.
ska jag ha tandställning, "bredda" mina tänder eller ha kvar dom som dom är?

 

Kommentarer
Postat av: jehnny

Det var ett svårt val :( men jag tycker du skall ha kvar som du har, jag tycker det är fint :)!

2012-03-15 @ 23:21:04
URL: http://mongoben.blogg.se/
Postat av: Josefine Nyberg

Du är så söt som du är :) Behöver inte göra någonting egentligen.

2012-03-15 @ 23:21:34
URL: http://josefinenyberg.wordpress.com
Postat av: anonym

Låt det vara precis som det är. Vissa saker har man som helt enkelt definierar en som person utseendemässigt, och det är oftast bara en själv som tycker att det är negativt.



Ha kvar dom som dom är. :)

2012-03-15 @ 23:46:57
Postat av: Anonym

Ha kvar dom som dom är för sjutton!!! :)

2012-03-16 @ 06:13:43
Postat av: Mina

Ha kvar!!!!!!

2012-03-16 @ 07:26:36
Postat av: Anonym

Ronja du är typ världens sötaste

och dina tänder är en del av dig.

Gör absolut ingenting :)

// Jessica j

2012-03-16 @ 10:54:07
Postat av: Olivia

Du ska ha kvar dina fina, unika tänder :)

2012-03-16 @ 15:05:15
Postat av: L

ditt leende är super fint! Ha kvar gluggen :)

2012-03-16 @ 17:09:11
Postat av: ♦ Viggin ♦

Skärpning Ronja! Du har as fina tänder och din "glugg" är liksom så du :) Samt har du har världens finaste leende :D

2012-03-17 @ 16:33:41
URL: http://viggin.blogg.se/
Postat av: Linnea

jag är typ avundsjuk på din glugg, tycker att det är sjukt sött när man har det! Gör ingenting!! :)

2012-03-25 @ 15:52:54
URL: http://lanajja.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback