En och annan

Igår tog jag en spruta för att jag ska kunna åka utomlands. Jag skulle kunna stanna hemma från skolan pga smärtan jag har i armen idag.. Men det är de ju helt klart värt när vi ligger där i Egypten och solar!
Förutom sprutan var de en bra dag igår, jag var på styrkan och sen åkte jag och Issa till gymmet, det var fint väder hela dagen och väldigt varmt. Jag hann inte träna på kvällen så jag fick skriva klart alla uppsatser som skall vara färdiga snart så de var en lättnad att stryka dom från att-göra-listan!
Idag är det skola sen ska jag till m & k centrum på lasarettet och sen träningsmatch, efter det ska jag hem till Liv och äta mat. Jag har en lång dag framför mig så nu får jag sätta fart, ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback