Några ord

Ibland känner jag hur bra allting är, då bestämmer jag mig för att ta mer vara på livet för att alltid få kunna känna just den känslan. Jag bestämmer mig för att se positivt på allt. Jag tror att vi människor måste våga vara mer impulsiva.

Jag menar, vad gör de om jag ligger kvar i sängen tio minuter extra? Jo, jag kommer kanske lite sent till lektionen men det har väl aldrig någon människa dött av?

Och vad spelar de för roll om man inte går ut gymnasiet med alla MVG?

Om du vill äta en hel chipspåse en vanlig tisdagskväll så gör de, vem ska hindra dig?

Vad gör de om träningen inte går riktigt som du tänkt dig? De kommer en ny dag då du kan visa vad du kan och lite till.

De spelar heller ingen roll om någon människa snackar skit om dig bakom din rygg. Visst, de suger och man blir skitledsen MEN tänk att de faktiskt bara är ett bevis på dålig självkänsla, ett bevis på osäkerhet. Dumma människor ska man inte bry sig om, dom ska man bara tycka synd om!

Välj istället att se förbi de jobbiga, gör de som DU känner är rätt. Stäng av väckarklockan någon gång och sov tio minuter extra, jag lovar att du är värd de!


Kommentarer
Postat av: Mina

ååh va bra sagt ronja!!

2012-01-12 @ 16:35:12
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback