Min min min

Först och främst vill jag säga hur mycket jag tycker om min hund. Känner mej aldrig ensam. Och sen är han så himla fin också!

Nog med kärlek. Jag trodde att jag började halv tio MEN tydligen börjar jag tio. Det betyder att jag hade kunnat gått och lagt mig igen när Tom åkte till jobbet. Skitsamma. Försent nu iallafall.

Igår var det en bra dag. En lektion och sedan tittade vi på TV-produktionerna. Efter skolan gick jag till mormor och fikade. Stannade till halv fyra då jag kom på att jag hade en halvtimme på mig att komma hem, byta om och sätta upp håret innan jag skulle vara i Södervärn. Jag hann!
Träningen gick bra och Ida var där så det var ETT KÄRT återseende. På kvällen köpte jag och Tom naturgodis och såg OTH hela kvällen.

Igår var det ju den åttonde februari vilket betyder att de var tre år sedan jag skadade mitt knä. Det är ju sjukt hur mycket som har förändrats under tre år. Nya människor, människor man tappat kontakten med och människor man kommit närmare. Även människor som gått bort.. Och på tal om det så tror jag att min farfar har blivit en fågel! De sitter alltid en tjock liten fågel på en gren utanför mitt fönster. Den är annorlunda, jag har aldrig sett någon liknande sort, så ja, de är min farfar som hälsar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback