cause you know

Igårkväll jobbade jag på Donners Brunn. 56 personer från Spendrups skulle äta tre-rätters middag och dricka vin så det blev en massa springande och det var kul. När jag kom hem vid halv tolv deckade jag direkt. Imorse var det sjukt trögt att komma upp ur sängen, när jag väl slängde benen över kanten hade jag en halvtimme på mig att ta mig till skolan. Jag hade mitt svenskatal på första lektionen och det gick faktiskt bra. Nu ska jag snart iväg till Södervärn för lite innebandytittande.
Den 18-onde åker vi till Vitryssland med klassen och jag har fått reda på att jag ska få bo själv, hos en kille. Jag vill inte och tänker inte göra det.
Imorgon ska jag på jobbintervju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback