vart ligger landet där man böjer bananerna?

Stod på mässan och pratade med vilsna 8-or och 9-or idag. Efter det åkte jag och Amanda runt till olika affärer, lite roliga saker hände då. Sen var jag i Södervärn på ibg men eftersom att jag har fått en inflammation i nagelbandet på min stortå så var jag passare. Alla överskattar Treafesten som faen, 70-tals tema var det sämsta ju. Jaja, får se om jag går.. Jag har en del plugg att ta tag i så kvällen får väl ägnas åt det antar jag. I övrigt är allt som vanligt, inget annorlunda händer, någonsin. Juste, jag fick träffa Liv idag, då blev jag glad.
På lördag drar jag och Toooom till storstaden och spenderar pengar, gött!
Hejdåååaåaå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback