från och med du

Min söndag blev som sagt inte som planerad. Toms föräldrar kom tillbaka från sjukhuset några timmar senare och berättade att han blivit inlagd då han fått virus på sitt hjärta. Jag åkte ner med dator och One Tree Hill och där tillbringade jag kvällen. Mysigt faktiskt!

Igår tränade jag styrka på morgonen (Sara Steen..) sen hade jag lektion och efter det gymmade jag med Issa, när vi gymmat färdigt så sprang jag intervaller. Rätt jobbigt. Jag cyklade hem, duschade och sen åkte jag iväg till Tom som äntligen kommit hem från sjukhuset. På kvällen åt jag pizza hemma hos farmor med kusinerna.

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att min lektion ska börja så den kan sluta så jag får gå hem. Känner mig sjuk och trött så jag skall inte träna med ibg idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback