3 maj

Jag var duktig och gick till matten igår trots allt. Vi hade tre olika lärare på en timme och den sista läraren fick hämta den förstas grejer för hon hade fått en allergichock eller något? Jag fick inte mycket gjort på den lektionen. Nästa lektion hade vi en filosofisk diskussion om abort och nästa lektion skulle vi läsa, då gick jag hem till Qim. Vi åkte till Bageriet och fikade sen tog vi en promenad bort till farfar.
På kvällen övningskörde jag i nästan 2 timmar.
Vid halv tio har jag körlektion och resten av dagen ska jag ta det lugnt. I skolan har vi "gutamålsdag" vilket känns jävligt onödigt så jag skippar det.
Imorgon ska jag till doktorn och kolla upp alla mina blåmärken..
Nu måste jag kila iväg till Björkmans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback