Dag 1 - Det här är jag

Jag är oftast glad men just nu vill jag inte påstå att livet är på topp. Lite för mycket i skolan för att jag skall hinna med mig själv. Mest av allt vill jag spela innebandy för det är det jag blir lycklig av, men nu är det så att en knäskada hindrar mig. Jag har världens bästa familj och fantastiska vänner och den bästa är min hund Mio, han förstår allra bäst. När han dör kommer jag också dö. Jag är kär i Tom Victor Nilsson.
Jag skojar inte när jag säger att jag är världssämst på matte, det kan vara det absolut värsta jag vet. Jag blir arg när någon jag tycker om blir orättvist behandlad. Det viktigaste är inte att vara perfekt, det viktigaste är att man är den man är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback