yes

Igår var jag i skolan, jo det är faktiskt sant. Sen var jag på jobbintervju och när jag kom hem gick jag och Tom och köpte lördagsgodis till Mio. På kvällen kollade vi på hockey och Visby Roma vann inte. Jag kom även fram till en grej när jag stod där i ishallen, det hade varit sååå mycket roligare att se hockey om det var varmare och om man slapp stå. När vi kom hem tittade vi på Big Brother sen gick vi och la oss. Idag har vi kollat lite på Linus som spelade Guldracket sen gick vi ner mot stan. Jag fick med mig en nagelpenna sen några kilo mat efter hamburgare och pommes på MAX. Mums.

Just nu sitter jag och kollar runt på datorn, egentligen skulle jag till Ronja Berg på 20-års fest men känner mig inte helt hundra.. Tråkigt. Det blir istället en hemmakväll med godis och mys, det kan vara skönt det med.

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback