STOCKHOLM

Jag har haft en hur bra helg som helst. Vi åkte upp fredag morgon med 7-båten och runt ett var vi i stan där vi tillbringade eftermiddagen, det enda jag fick med mig hem til hotellet var tre par trosor. På kvällen tog vi taxi till Göta Lejon där vi såg Romeo och Julia och det var såååååå bra, jag vill se den igen och igen!

Halv nio på lördagen åt vi frukost och Jonna lyckades med en så sjukt galen grej. Hon skulle hämta kaffe i en kaffemaskin och klickade inte på "Kopp" istället klickade hon på "Kanna" och en hel kanna kaffe hamnade överallt, på bänken på golvet och ja.. Jag skrattade så jag fick kramp i magen, men det gjorde inte dom som jobbade där.
Hela lördagen gick vi på stan och jag köpte en väska, en skjorta, skor, en tröja, strumpor, linnen en sjal och lite nödvändiga grejer.
På kvällen tog vi oss in till Kungsträdgården och åt på en mysig restaurang och sen såg vi Leva Livet!
När vi kom till hotellrummet somnade vi direkt. Idag har vi bara rest och nu är jag hemma igen.


Kommentarer
Postat av: LIV

åh så nice det låter! jag saknar dig finaste kusin. Har varit hemma hos pappa och kollar på massa gamla bilder får jular också. Vi måste åka ut till lickers någon dag! puss

2011-03-20 @ 21:40:20
URL: http://liiiiw.blogg.se/
Postat av: mina

jag ska se romeo occh julia i april!! bra att den var bra!!

2011-03-27 @ 12:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback