Hej vänner och ovänner!

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att bli trött. Jag har pluggat spanska och matte hela kvällen vilket gör känner mig rätt duktig. Imorgon har jag egentligen sovmorgon till halv tio men ska till skolan klockan åtta för att plugga, hör på den, seriöst. Resten av dagen kommer gå åt till att lära mig alla olika former och böjningar i spanskan, huh. På kvällen blir det lite övningskörning är det tänkt.

På fredag bär det av till storstaden med mamma, Jonna och Caja. Det ska bli sååå skönt att komma ifrån ön!
Vi ska shoppa en massa, se två musikaler och bara ta det lugnt på vårt hotell.
Förra året satt Jonna i rullstol, vad händer i år?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback