like a freak

Sådär ja, nu har sommarlovet 2011 börjat. Första dagen tillbringar jag hemma i sängen, det regnar ute och jag är trött. Ikväll tar jag mig troligtvis ut till Lickershamn för lite mys med Jonna, Denise och Michelle.

Igår medans alla andra söp, festade och firade sommarlov köpte jag och Issa thaimat sen fick vi sällskap av Tom. Vi tittade på film och åt godis hela kvällen. Riktigt mysigt att få umgås med två favoriter på samma gång.

I onsdags fyllde ju farmor år, där träffade jag Liv och vi bestämde oss för att åka ut till stallet. Vi var där i några timmar och sen kom Qim och bjöd med mig på Invigning av Rosengården. Visst visst, så halv tio skjutsade Rasmus ner oss. Det var kul för det var typ ingen som jag kände där. Vid tre var jag hemma igen och somnade som en stock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback