lambo hej!

HEJ!
Jag skall snabbt slänga ihop ett inlägg eftersom att datorns batteri snart dör och jag inte orkar resa mig från sängen och leta efter laddaren.
Jag är precis hemkommen från jobbet, fullt ös var det ikväll och fina dricks pengar fick vi. Bra!
Igår träffades jag, Evelina, Jonna, Linnea, Amanda och Evie hemma hos mig, efter en stund anlände även Evies kompisar. Vi festade på till klockan var runt elva, då tog vi oss ner till stan. Vi kom inte in på Gute, hamnade på O´lerys, gick till Hamnplan, ville inte betala 200 kronor, kom in gratis på Bur och sen åkte jag hem. Kvällen var helt perfekt och inget hade kunnat vara bättre!
Idag vaknade jag brevid Tomsen. Vid halv tolv var vi på sjukhuset för han skulle röntga axeln, sen åkte vi till järnaffärn och sen hem. Min mormor fyller år idag så vi har firat henne också. Grattis!
De senaste dagarna har jag även hunnit med en personalfest i en lada, sett världens fetaste padda och varit sjuk, mycket trevligt.


Jag är något trött efter gårdagen så med dessa bilder säger jag godnatt.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback