början på ett slut

HEJ!
Jag har ätit kräftor med aioli och bröd och just nu sitter jag och myser med min godispåse, livet är bra fint.
Idag har jag haft två lektioner, igår hade jag en. Känns än så länge inte jättejobbigt att skolan har börjat.
 
Igår hade jag en bra dag med min mamma, vi var på stan, jag sökte jobb, vi åt lunch, mamma köpte kläder och jag köpte bra-att-ha-saker och även en stickat tröja som kommer användas flitigt i höst och vinter. När vi kom hem bakade vi chokladmuffins.
På kvällen kom Tom hem till mig, igår hade vi 22 månader tillsammans. Puss på han!

Nu ska jag titta på tv.


Kommentarer
Postat av: ♦ Viggin ♦

Haha minnen <3

Grattis till dig och Tom! :)

2011-08-26 @ 20:58:08
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback