så var det, så är det.

Min helg var toppen och perfekt!
På fredagen var jag som sagt hemma hos farmor med mina kusiner. Det var hur mysigt som helst, hon hade lagat jättegod mat och fixat massa. Vi kollade även på filmer från när vi var små. Jag sov hos Tom den kvällen.
På lördagen åkte jag och Tom och köpte fika sen åkte vi till ett jättefint ställe uppe på en klippa och hade picknick. Kvällen tillbringade min familj hemma hos Jonna med middag. Hon berättade om hur dom haft det i Lettland, ojoj..
Vi kom hem runt ett och jag somnade direkt.
På söndagen pluggade jag och städade, sen kom pojken hit och vi bakade äppelkaka!

Idag har jag gymmat med idrottsygymnasiet, det gick bra förutom att jag var ungefär en sekund från att bryta båda smalbenen. Stillman skrek, högt. Fråga inte hur det gick till men det gick ju trots allt bra.
Efter det var det skola till halv fyra.

Just nu sitter jag och väntar på att dom ska visa vem som gått vidare i idol.

Här kommer lite bilder.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt fin tjej på bilden :)

2010-09-27 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback