walk the line

Nu ser allt ut som det brukar, skolböckerna ligger staplade och jag måste släpa dom fram och tillbaka varje dag.. Det är mycket nu.
Iallafall så har min dag varit bra såhär långt, på Mediatimmen skrev vi karaktärsteckningar på "Walk the line" och när vi skulle ha spanska så upptäckte jag att det inte fanns något klassrum till oss, det var upptaget. Och det var jag som märkte det efter som det var jag som lyckades storma in i ett klassrum med massa nationellaprovet skrivande treor. hum..

Jag har skrurat och dammsugat hela nedervåning (igår damsög jag övervåning) så hela huset är städat nu, duktigt av mig.

Jag har inte skrivit på länge märker jag nu, men i måndags var jag och kollade på våran innebandyträning, jag berättade för Valdis att jag skulle operera om knät också. Efter träningen stod jag och pratade med Ronja hur länge som helst, jättekul att träffa henne igen! Jag saknar vårat gamla u-lag
Hon skjutsade hem mig till Jonna efter någon timme, där pratades det ännu mer och sen åkte jag hem och sov med Tom.
Igår var jag först i skolan sen åkte jag med pappa och Rasmus till farmor och fikade. Hela vägen hem skrattade vi och jag tänker inte berätta varför för det kommer inte låta kul alls men det var iallafall helt sjukt kul då. När jag ätit kom Tom hit och vi spelade Donkey Kong och kom längre än någonsin!

Snart kommer HANNA hit men först ska jag plugga lite. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback