Some days it don't come easy

Jag sitter just nu framför teven och känner mig deppig. Imorgon börjar skolan och JAG VILL INTE!
Har varit ifrån skolan i 2 veckor nu och håller mig gärna borta därifrån ett tag till..
Halv tio ikväll spelar min storebror match.. Halv tio?! Men iallafall så ska jag nog se någon period av den matchen och sen blir det hem och sova.

Idag har jag och Tom bakat 103 bullar och dom blev hur goda som helst. Jag tog massa fina bilder men orkade inte lägga in dom just nu, kommer kanske någon annan dag!

Jag längtar till torsdag klockan halv ett, hejdå.

Kommentarer
Postat av: aye

Hello sötis^^

Var gärna med och delta i "Dagens blogg" tävling i min blogg :)

Skulle vara kul om du kunde delta.

Ha en fortsatt underbar kväll. Kram <3

2010-11-02 @ 22:56:12
URL: http://ayeland.devote.se
Postat av: aye

Hello sötis^^

Var gärna med och delta i "Dagens blogg" tävling i min blogg :)

Skulle vara kul om du kunde delta.

Ha en fortsatt underbar kväll. Kram <3

2010-11-02 @ 22:56:12
URL: http://ayeland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback