To me, you are perfect

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ VÄDRET?!

Igår var jag hemma hos Tom, vi såg på Eva och Adam - Fyra födelsedagar och ett fiasko. Det var jättelänge sen jag såg den. Sen såg vi på hockeyn och Linus visade oss lite trolleritrix med kortleken. Linus kladdade även ner mitt ansikte med raklödder och Tom hjälpte till..

Idag har jag bara haft två lektioner för läraren kom inte till vår spanskalektion så vi gick hem.
Nu sitter jag här och vet att jag måste plugga matte, huuh. Men först tänkte jag städa mitt rum, det är såååå mycket roligare för det är inte lika svårt.
Imorgon skall jag vara med och träna med innebandygymnasiet för första gången som operationen. Vi skall till p18 och springa.

Jag skriver kanske sen :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback