hej

Jag har insett att den senaste pussen jag fick var: från min pojke
Jag pratar: när det behövs och även ibland när det inte behövs
Jag avskyr när folk: är orättvisa
Min bästa vän är: alltid där när jag behöver
Min första bästa vän heter: Kalle
Min första kärlek heter: Philip
När jag borstar tänderna: speglar jag alltid mig
När jag lagar mat: Blir det något snabbt och lätt
Jag tänder på: armar där blodådrorna syns
Jag är rädd för: döden
Den värsta känslan är: att förlora någon
Den bästa känslan är: att vara lycklig
Jag är bäst på: kubb
Jag är sämst på: matte
Om jag var ett djur skulle jag vara: en fluga
Min mobiltelefon är: lila
När jag vaknar på morgonen: somnar jag om direkt
Just nu tänker jag på att: jag är hungrig, jätte hungrig
Bebisar är: sweet


Kommentarer
Postat av: lukas renlund

du skulle vara en mygga om du var ett djur :P

2010-05-19 @ 20:43:33
Postat av: ronja

ååh tack lukas! det tänkte jag ju inte på, självklart skulle jag vara en mygga! :)

2010-05-20 @ 21:32:20
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback