over again

Dålig uppdatering, ledsen för det.
i Tisdags hann jag med att gå i skolan, fika på Ringduvan med Camilla och Olivia, köpa nya solglasögon, och ligga på Camillas värmegolv och prata i flera timmar i sträck!

Igår efter skolan gick jag och Tom på stan, vi köpte ingenting och sen gick vi hem till honom. Vi åt kladdkaka som Fanny hade bakat och satt och pratade lite med henne och Linus innan vi gick ner till hans källare. Då ringer mamma och frågar om jag skall ha mat innan innebandymötet och det hade jag helt glömt bort så då fick Tom köra hem mig så jag hann äta innan.
Men när jag fick reda på att mötet kunde hålla på ända till klockan tio så åkte jag hem till Tom igen. Klockan kvart över åtta kom Goffe och Rasmus och hämtade mig för vi skulle på bio. Det var länge sen jag umgick med dom två så jag blev jätteglad när dom frågade om jag ville följa med. Vi såg iallafall Farsan och den var rolig tyckte jag.

Imorse när jag vaknade hade jag skitont i halsen och huvudet så jag stannade hemma. Jag behöver verkligen plugga men jag lämnade alla böcker i skolan igår så idag blir det bara att sova och bli frisk.
Nu skall jag gå upp och äta frukost, jag skriver kanske sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback