Min Förlåtelse

Hej alla blogg läsare där ute om  ni har hängt med o följt den hetaste bloggen på ön så vet ni att i mitt förra inlägg gick jag på en viss person ganska starkt, jag använde lite för grova ord som jag nu i efterhand ångra, så jag skriver några rader till dig min bästa vän du vet vem du är men så alla förstår vem det är jag pratar om Arvid Hugo Endre

förlåt mig jag rycktes med i blogg värden kände mig som att jag var kungen över alla och hade ett starkt behov at förnedra o tycka ner dom som e under mig förlåt mig jag ångar mig djupt du är verkligen KINGEN o har fanken rutin på allt med vänliga hälsningar din trogna vän Patrick norén


Kommentarer
Postat av: the one and only

aww gubben <3

2010-03-05 @ 00:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback