But if you wanna leave, take good care

Det känns inte så kul att blogga längre. Jag funderar på att lägga ner, eller kanske det blir roligare snart igen..
Jaja, skolan började iallafall idag igen och det var riktigt segt. Vi började med Samhällskunskap då vi körde nutidsfrågor och fick sluta tidigare. Sen hade vi idrott och jag kollade mest på. Sen skrattade jag och Amanda oss igenom spanka lektionen. Och klockan ett slutade jag. Men nu är allt igång igen, läxor och prov..
Ikväll tror jag att jag skall träffa Tom en stund.

Jag saknar Michelle, Denise och min mobil.

Kommentarer
Postat av: julius

inte mobilen som jag lånar väl? :D

2010-03-08 @ 18:41:00
Postat av: ronja

Hahah nej, den får du ha hur länge som helst!

De är min lila mobil som är på lagning som jag saknar :)

2010-03-08 @ 18:44:38
URL: http://ronjos.blogg.se/
Postat av: LIV

nej! du får inte sluta blogga ronja, din blogg är ffs bäst :*

2010-03-09 @ 18:51:49
URL: http://liiiiw.blogg.se/
Postat av: Michelle

Jag saknar min roonie <3

2010-03-13 @ 23:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback