according to you

Igår när jag såg Michelle stå i dörren till klassrummet sprang fram till henne, jag sprang för första gången på hur länge som helst. Så lycklig var jag att hon var hemma igen!
Jag var på sjukhuset igår och kollade mitt knä, han sa att det såg bra ut och att jag skulle förtsätta med mina extremt tråkiga övningar.
Jag och mamma åt god lunch sen åkte jag tillbaka till skolan och hade spanska.
Efter skolan kollade jag på Sävecupen med Tom och Camilla, min klass förlorade alla matcher.
Jag och Tom gick hem till mig och pratade en massa, han fick lära mig lite hockeyuttryck eftersom att jag senast i lördags blev lite smått retat för att jag inte visste vad "tripping" var.. 
Jag mötte upp Camilla vid Söderport lite senare och vi tog en lång promenad och hamnade tillslut hemma hos mig där vi åt piggelin och drack äppelcider, hur gått som helst!

Idag har jag pluggat, pluggat och pluggat. Vi har Naturkunskapsprov på fredag, usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback