This is it

Jag hinner bara blogga lite snabbt innan jag ska iväg till gymmet!

Igår var det fredag och vi gjorde ingenting klokt i skolan, vi kollade på film och powerpoint hela historialektionen, sen hade jag håla då jag, August, Nici, Carro och Albin satt i biblioteket och lyssnade på musik och pratade. På samhällskunskapen redovisade Jonas grupp sen såg vi film igen. Sista två timmarna hade vi Estetiskverksamhet som verkligen är jättetråkigt, jag tycker inte om bild!
Efter skolan gick jag och Michelle hem till mig en stund innan hennes pappa kom och hämtade henne.
På kvällen var jag med Tom, vi låg och pratade sen såg vi "Män som hatar kvinnor" När den var slut var han tvungen att gå hem för han skulle med båten i morse.
Dom ska spela två matcher så han kommer hem på söndag natt..

Ikväll ska jag och Denise laga mat! Det ska bli riktigt kul, nu ska jag dra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback