playing games

Om exakt en vecka har jag ett korband! Förhoppningsvis.
Jonatan ska försöka fixa några One tree hill avsnitt till mig så jag har något att roa mig med medan jag ligger hemma och har ont, Tack!

Idag hade vi oförberätt i svenska, huu.
Annars har dagen varit som vanligt.
Efter skolan var jag på innebandygymnasiet och jag skrattade som as åt Olivia som alltid är så jävla klockren!
Tom kom förbi och jag stod och pratade med honom en stund innan jag åkte hem och åt mat.
Nu ska jag plugga historia för vi har prov imorgon!

ps. Den som tagit lappen som jag la i Julles mobil kan ju ge tillbaka den för den var till honom och ingen annan!

puss


Kommentarer
Postat av: olivia

haha, som en kvinnlig mr.bean eller hur var det? :)

2010-01-22 @ 19:16:31
URL: http://oliviaruthstroms.blogg.se/
Postat av: ronja

HAHA aaah ;D

2010-01-22 @ 19:23:23
URL: http://ronjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback