now it's gone

Som sagt var jag hemma hos mina kusiner, lika kul varje gång. Vi hann med mycket roligt, iih. Sen var vi även nere vid farfars grav, det var fint men fyfan vad jag saknar honom!




När jag varit hemförbi och ätit skjutsade pappa mig till Hanna där jag har spenderat resten av kvällen, härligt! På fredag blir det middag med tjejerna från 9c, vart vet jag inte riktigt men det blir mysigt. Anna åker tillbaka till Skåne på lördag och jag har inte träffat henne klokt sen skolavslutningen tror jag.

Imorgon är det sista dagen på jullovet och den ska jag tillbringa med ingen mindre än Jennifer Hellgren!
Godnatt people.


I can try, but it's impossible to turn back time
Don't ever think that I'm proud of what I've done


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback