knock you down

Det var kul igår. Jag träffade massa folk, Jossan bland andra och det var jättekul att få prata med henne igen!
Idag klockan halv elva var jag och Olivia i Södervärn igen, Adams lag spelade final och dom vann så det var bra, sen liksom fastnade vi där och jag kom hem för bara en liten stund sen. Vi har alltså varit i Södervärn heeeela dagen! Jag och Olivia hittade 70 kr på marken som vi köpte mackor och godis för, sen sjöng vi ashögt till musiken på ipoden men Julius och Adam tyckte inte det var fint?! Knas.
Tom kom dit efter sin match så mycket mer hände inte idag.
Snart kommer Jonna och Carro hit, imorgon ska jag inte gå i skolan.

Puss

Kommentarer
Postat av: Liv

lycka till i morgon darling! det kommer gå super bra :)

2010-01-31 @ 21:24:40
URL: http://liiiiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback