inte utan dig

När Tom äntligen ätit klart och Olivia och Ludde kommit hamnade vi med popcorn och läsk framför TV. Jag och Ludde spelade även lite Hockeyspel och vem som vann behöver jag inte tala om. Vi var ute och hade snöbollskrig en stund också innan vi såg på House of wax, fyfan! När filmen var slut åkte vi till MAX och åt mat, vi satt kvar där ganska länge och fick en tillsägelse om att inte skräpa ner golvet när vi hade tävling, glädjedödare.

Jag skulle ha fikat med Sara imorgon egentligen men nu kunde hon inte så jag vet inte riktigt vad som händer istället.

Nu funderar jag på att göra som resten av min familj, se hockeyfinalen..

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Liiv

kan inte du komma hit? <3

2010-01-06 @ 13:43:21
URL: http://liiiiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback