felsms.com

Jag har roat mig med att läsa massor på felsms.com.
Fan va pinsamt!

Till: Killen
Sms: Jag känner att ja vill gå vidare i mitt liv, utan min kille, hur förklarar jag det för honom?
Svar: Nu vet jag

Förklaring: Jag gick och kände ofta att jag inte kände mig lycklig hos min kille men vågade aldrig berätta det, sedan så råkade jag skicka ett sms till honom som egentligen skulle till en kompis


Till: Pappsen
Sms: Hade oskyddat sex med Tobbe igår. Fan vad jag ångrar mig. Det går ju rykten om att han har klamydia. Kan inte du bli med när jag ska testa mig? Vågar inte gå själv.
Svar: Det är nog bäst om du pratar med mamma om det här.

Förklaring: Finns det något mer pinsamt? Pappa vart nog ganska chockad när hans lilla flicka plötsligt visade en helt annan sida av sig själv. Kan säga att det var ganska tryckt stämning vid middagsbordet den kvällen. Vågade inte se honom i ögonen på hur länge som helst.


Till: Alex (min dejt)
Sms: Hjälp! Alex bad mig vänta i hans sovrum o han e så jäkla underbar men ja kommer fan kissa på mig snart!!
Svar: hahaha du får gå på toa men skyna dig din underbara jäkel, jag vill ha diiig.

Förklaring: Var menat till min tjejkompis som bad mig upprätthålla henne om hur dejten gick. Blev ju tyvärr lite fel o kom till själva killen ja var på dejt med istället! :) som tur var hade han humor o vi ses fortfarande! :)


Kommentarer
Postat av: Maya Melissa

älska fel sms :P Sv: tttack!

2010-01-26 @ 06:20:05
URL: http://mayamelissa.blogg.se/
Postat av: Mina

haha, den sidan är så kul! haha!

2010-01-26 @ 22:19:23
URL: http://miinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback