2009

Januari
Jag kommer inte ihåg så jättemycket saker som hände, allting var likadant. Skolan-innebandy-kompisar. PTG förståss.
Varje helg spelade vi match på fastlandet och oftast vann vi med tvåsiffrigt. Jag fick även göra debut med alaget.



Februari
Jag skadade mitt knä och hela februari hoppade jag på kryckor.
Jag var borta ganska mycket från skolan och hade underbara vänner som kom hem till mig på rasterna och kvällarna. Februari var en riktigt dålig månad.




Mars
Vi åkte till fjällen med klassen och hade askul i en vecka, när vi kom hem var det nationellaprov. Jag opererade knät och vi hade en ganska dålig tid i klassen med mycket bråk.. Jag också fick en ny mobil av mamma och pappa!



April
Carro var i fjällen nån vecka och det var knappt så att jag överlevde. Det var även Buttlefest och det var helgalet vi taggade hela månaden för Valborg som blev bättre än bäst, jag och Carro levde livet fullt ut! Och jag och Sara var i globen och kollade på sm-finalerna, skitroligt hade vi! MAGNUS SVENSSON!





Maj
Månaden började med att jag fyllde 16! På kvällarna var bilkurragömma det enda vi gjorde. (CarroRonjaRasmusGoffe=Dreamteam) Rasmus fyllde 20 den 27:e och vi hade jätteroligt. Vi åkte till Stockholm över dan med klassen, vi fick besöka Cocacola och Naturhistoriska.



Juni
Det var riktigt soligt och varmt. Vi hade våra sista dagar med klassen och alla mådde typ jättedåligt för det. Den 11:e fyllde tvilllingarna år och vi hade Avslutingsbal, det var hur kul som helst och alla var jättefina. Dagen efter slutade vi och jag grät som fan. Sen började Sommarlovet! Jag blev även nerslagen och satt några timmar på polisförhör. Midsommar i åminne och pappsen hade sin födelsedagsfest!





Juli
Vi träffade Södertälje pojkar och jobbade varje dag. Mycket bad blev det i poolen och sena kvällar i Visby. Jag bodde med Jonna, Denise och Michelle!



Augusti
6 månader utan korsband och innebandyträningar.
Allt rullade på som vanligt. Jag åkte till Stockholm med brudarna och när jag kom hem hade mofar dött, natten efter dör min farfar och tiden efter det var sämst. Skolan började och jag hade inte lust till någonting.



September
Jag byter från BF till Sam
Goffe hade 20-årsfest på brandstationen någon Sävefest blir riktigt lyckad och jag åker till Stockholm med mamma, jonnas mamma och jonna!



Oktober
Jag började umgås mycket mer med Jennifer och allting blev mycket bättre! Vi började hänga mer och mer i ishallen.. Jag får även veta att jag ska få operera mitt knä igen.

November
Joda med tjejerna och vi hade askul! Jag bodde hos min pappa ett tag också. Fortfarande mycket häng med Jennifer i ishallen och den 24:e blev jag och Tom tillsammans!



December
Månaden började bra med en resa till Stockholm med storebror, massa shopping och många timmar med Annelie, Pelle och Malte! Jag lyckas cykla omkull och skadar mig ganska mycket (jag har fortfarande ont i armbågen ibland) Sen får vi äntligen jullov och julafton firas med släkten tyvärr då utan farfar.. En vecka senare firas nyår hemma hos mig och kvällen blir lyckad trots allt.




Kort och gott! :)


Kommentarer
Postat av: Liv

ronja är bäst!

2010-01-05 @ 19:12:46
URL: http://liiiiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback