det var helt självklart

Igår hände det inget speciellt i skolan, vi hade ett "testprov" inför nationella i Engelska och det gick bra! Vi hade även ett nytt ämne, Livskunskap. Det kan nog bli ganska roligt tror jag, väldigt slappt iallafall och man får inga betyg i den kursen. (y) Efter skolan gick jag och Michelle hem till mig och såg One Tree Hill innan hon skulle med bussen. Då kom Tom hit och vi pratade en massa och allt. När han gått hem gick jag och la mig och somnade direkt.

Imorse hade jag ont i magen, huvet och halsen, jag ville inte alls gå till skolan egentligen.. Men klockan åtta satt jag i kemisalen med 1,5 timmes naturkunskap framför mig. Efter naturkunskapen hade vi engelska men ingen lärare så vi gjorde ingenting. Tom kom till skolan idag igen, han åt lunch med mig, Patrick, Olivia och Camilla. Kvart i tolv hade jag min sista lektion, spanska. Det var verkligen sjuktsegt och jag ville bara gå hem, när jag skulle gå till mitt skåp satt Tom kvar och väntade på mig! Det gjorde allting bättre och vi gick hem till mig, såg OTH, åt jordgubbskräm och lyssnade på musik. Vi sov också en stund :)

Nu ska jag kolla igenom spanskan, prov på måndag.
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: mona

du verkar ha ett underbart liv tjejen!

2010-01-13 @ 22:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback