no stress

Jag har inte hunnit med att sitta vid datorn under helgen och det är jättejobbigt för det är så mycket att skriva om då, menmen..

Toms lag vann iallafall med 16-3. Inte så jätteroligt att se den matchen kanske men det var ju bra att dom vann! Efter matchen hann jag bara prata med Tom jättefort innan jag och Michelle var tvungna att gå/springa till Gråbo. Men det fanns mycket att prata om så vi tog det ganska lugnt. Vi mötte upp tjejerna på pizzerian och väl hemma hos Sara tog dom slut ganska snabbt. Sen spelade vi Wii och åt chips, vi hade sjuktkul och lite innan ett kom Rasmus och hämtade mig och Carro. Sara hade förresten två söta ödlor!

Jag vaknade ganska sent på söndagen och fick brottom till Endrematchen som sågs med Michelle, Jennifer, Johanna och lite mer folk. Endre vann iallafall. Efter matchen åkte jag hem till Robin som fyllde 18, GRATTIS! När jag varit där en stund åkte jag tillbaka till Södervärn och såg på innebandy med Issa och Olivia. Tom kom också dit lite senare. När vi sett typ 2 och en halv match gick vi hem till Issa och Olivia och såg I en annan del av köping, askul. Robbin och Camilla var också där. Vid halv elva nångång bestämde vi oss för att gå hem och Tom sa verkligen en IQ-befriad grej, men jag tänker inte skriva det här för då blir han säkert arg, haha! <3

Imorse var jag skitpigg när jag vaknade och fem över halv åtta var jag i skolan, (?) Tom har individuellt val på Säve varje måndag nu, så jag fick träffa honom idag. (Från och med idag älskar jag måndagar) Annars hände det inget speciellt i skolan.
Jag slutade klockan ett och då gick jag och Nici till stan där Michelle väntade. Vi hamnade på Mcd och sen gick vi till Åhléns där jag köpte torrschampoo. När Michelle gått till bussen och jag var påväg hem kom Tom och hans mamma körande. Så Tom hoppade ur bilen och gick med mig hem. Vi har inte gjort något speciellt idag, ätit mat och lyssnat på musik. Sen hade han asbrottom till träningen och fick springa hem!

Nu gör jag absolut ingenting och det tänker jag fortsätta med resten av kvällen, puss!

   



Kommentarer
Postat av: Tom

Hahaha vadå iq befriad grej ??? Inte kul ronja :) <3

2010-01-11 @ 22:07:27
Postat av: ronja

haha men du kan ju inte påstå att du var smart? :D<3

2010-01-11 @ 22:20:08
URL: http://ronjos.blogg.se/
Postat av: Tom

HAHAHA <33

2010-01-11 @ 22:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback